Klantenservice



Bestelling plaatsen

Bestellen bij Winparts is eenvoudig. Hieronder leest u het stappenplan:

Stap 1: Kies een productgroep en selecteer de artikelen die u wenst te bestellen
Stap 2: Tik vervolgens op 'voeg toe' of 'direct kopen' bij uw artikel.
Stap 3: Om verder te gaan met bestellen, gaat u naar de winkelwagen. Tik hierbij vervolgens op bestellen.
Stap 4
: Controleer of de aantallen kloppen en of de juiste producten in de winkelmand staan.
Stap 5: Bent u een nieuwe klant? Dan vult u uw gegevens in. Bent u een bestaande klant? Dan logt u in met uw e-mail en wachtwoord. Uw gegevens blijven strikt vertrouwelijk!
Stap 6: Ga vervolgens verder met ‘afronden’. Kies de gewenste betaalmogelijkheid en vul een afleveradres in. Klaar is Kees! 

U kunt er ook voor kiezen om uw pakket af te halen bij één van de 2000 afhaallocaties van PostNL, of bij ons magazijn. Selecteer in dit geval de bestelprocedure 'bestelling afhalen'. Ook wanneer u kiest voor ‘afhalen’ dient u het bestel- en betalingsproces af te ronden. Let op: bij afhalen kunt u niet contant betalen!

Tip: Bestelt u voertuig-specifieke artikelen? Vul dan uw kenteken of automodel in op de website. Winparts selecteert dan automatisch de juiste en voor u passende artikelen. Tip: let bij het invoeren wel goed op het juiste bouwjaar van uw auto. 

Na afronding van de bestelling en betaling krijgt u van ons een orderbevestiging via de mail. Voor de status van uw order, het bekijken van facturen en voor vragen kunt u ook altijd terecht op Mijn Winparts. Zodra uw bestelling verzonden wordt, krijgt u van ons de Track & Trace-code via de mail. Met deze gegevens volgt u het pakket. 

Openingstijden magazijn:
Maandag t/m vrijdag: 9.00-21.00 
Zaterdag: 9.00-17.00
Zondag: gesloten

Terug naar Winparts-klantenservice

Ecommerce Europe Trustmark

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang 10% korting op je volgende bestelling!

Aanmelden