Klantenservice



Het product is defect/beschadigd geleverd

Een beschadigd of defect artikel ontvangen? Dat is uiteraard niet de bedoeling. Hieronder leest u wat u kunt doen om zo snel mogelijk een vervangend artikel te ontvangen.

In geval van een defect of beschadigd artikel, vragen wij u om ons hiervan zo snel mogelijk, het liefst binnen twee werkdagen na ontvangst van uw order, op de hoogte te brengen. U kunt hiervoor online eerst een retouraanvraag plaatsen. Zo kunnen wij u sneller en beter helpen. Een retouraanvraag doet u onder 'mijn Winparts' of door onderstaande optie te gebruiken:

Retourneren

Als het product beschadigd ontvangen is, dienen wij dit af te handelen met de vervoerder. Daarom is het ook van belang dat u binnen 3 werkdagen ons na bevestiging van uw retouraanvraag foto's stuurt van de eventuele schade*.

* In sommige gevallen is het niet nodig het beschadigde onderdeel terug te sturen. Als dit het geval is, zal ons retourteam u hiervan via de mail op de hoogte brengen.

Terug naar Winparts-klantenservice 

Ecommerce Europe Trustmark

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang 10% korting op je volgende bestelling!

Aanmelden