Klantenservice

Het product is defect/beschadigd geleverd

Een beschadigd of defect artikel ontvangen? Dat is uiteraard niet de bedoeling. Hieronder worden alle vervolgacties beschreven.

In geval van een defect op beschadigd artikel, vragen wij u om ons zo snel mogelijk, het liefst binnen twee werkdagen na ontvangst van uw order, hiervan op de hoogte te brengen. U kunt hiervoor online eerst een retouraanvraag plaatsen, zo kunnen wij u sneller en beter van dienst zijn. Een retouraanvraag doet u onder 'mijn Winparts' of door onderstaande optie te gebruiken:

Retourneren

Indien het product beschadigd ontvangen is, dienen wij dit ook af te handelen met de vervoerder. Daarom is het tevens van belang dat u binnen 3 werkdagen na bevestiging van uw retouraanvraag ons foto's stuurt van de eventuele schade*.

* In sommige gevallen is het niet nodig het beschadigde onderdeel terug te sturen. Indien dit het geval is zal ons retour team u via de mail op de hoogte brengen hiervan.

Terug naar Winparts-klantenservice 

,
We gebruiken cookies voor de beste gebruikerservaring. Lees meer..
OK