Klantenservice

Het product is defect/beschadigd geleverd

Een beschadigd of defect artikel ontvangen? Dat is uiteraard niet de bedoeling. Hieronder worden alle vervolgacties beschreven.

In geval van een defect op beschadigd artikel, vragen wij u om ons zo snel mogelijk, het liefst binnen twee werkdagen na ontvangst van uw order, hiervan op de hoogte te brengen. U kunt hiervoor online eerst een retouraanvraag plaatsen, zo kunnen wij u sneller en beter van dienst zijn. Een retouraanvraag doet u onder 'mijn Winparts' of door onderstaande optie te gebruiken:

Retourneren

Indien het product beschadigd ontvangen is, dienen wij dit ook af te handelen met de vervoerder. Daarom is het tevens van belang dat u binnen 3 werkdagen na bevestiging van uw retouraanvraag ons foto's stuurt van de eventuele schade*.

* In sommige gevallen is het niet nodig het beschadigde onderdeel terug te sturen. Indien dit het geval is zal ons retour team u via de mail op de hoogte brengen hiervan.

Terug naar Winparts-klantenservice 

Winparts gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om jouw ervaring in onze webshop zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Dankzij cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag op en buiten onze website volgen. Hierdoor kunnen wij onze website gebruiksvriendelijker maken en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses. Door verder gebruik te maken van onze webshop gaan we ervan uit dat je hier mee akkoord gaat. Lees meer over onze cookies .
Sluiten X