Wanneer u een product bij ons koopt heeft u, mits u het product normaal gebruikt, altijd recht op een goed product. Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen, dan komen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u na.
U dient ons van een gebrek wél binnen redelijke termijn op de hoogte te brengen. Onder redelijk wordt hier verstaan: binnen twee maanden.
Na uw mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op de korte termijn, geen optie zijn, dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug.
Aanvullende fabrieksgarantie:Op sommige van onze producten geeft de fabrikant extra garantie. Wilt u meer informatie over deze garantie en wat deze inhoudt? Stuur ons dan een mail en wij laten u direct weten welke aanvullende garantie er voor de desbetreffende fabrikant geldt. Ten aanzien van deze garantie gelden uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover u moeten nakomen, zoals hierboven beschreven. Wij raden u daarom altijd aan in het geval van een gebrek eerst contact met ons op te nemen. U vindt bepalingen rond fabrieksgarantie terug op de betreffende productpagina.
Stappenplan garantie en defecten:Om uw aanvraag in behandeling te kunnen nemen, ontvangen wij graag de volgende informatie:
De bovenstaande informatie kunt u sturen naar [email protected]. Let op! Wij kunnen uw aanvraag alleen in behandeling nemen wanneer de gevraagde informatie volledig is aangeleverd.