Klantenservice

Klachten

Wij vinden het erg vervelend als u een klacht of een vervelende ervaring met Winparts heeft. Dit willen wij uiteraard graag samen met u oplossen.

Hoe kunnen we dit oplossen?
Een probleem oplossen lukt het snelst wanneer u contact op neemt met onze klantenservice. De klantenservice bereikbaar op: 085 070 5200 op de volgende tijden:

  •  Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 21.00
  •  Zaterdag: 9:00 - 17:00
  •  Zondag: gesloten

Indien u een klacht heeft en er met onze klantenservice niet helemaal uit komt, kunt u een mail sturen naar support@winparts.nl of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Hierdoor schrijft u onze manager klantenservice aan. Wij nemen uw verzoek altijd serieus en willen dit graag voor u proberen op te lossen. 

Verzoeken via support worden verwerkt op maandag tot en met vrijdag. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Adresgegevens:

Winparts
Stadsweg 110
9793 PD Winneweer

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Terug naar Winparts-klantenservice

,
We gebruiken cookies voor de beste gebruikerservaring. Lees meer..
OK