Klantenservice

Klachten

Wij vinden het erg vervelend als u een klacht of een vervelende ervaring met Winparts heeft. Dit willen wij uiteraard graag samen met u oplossen.

Hoe kunnen we dit oplossen?
Een probleem oplossen lukt het snelst wanneer u contact op neemt met onze klantenservice. De klantenservice bereikbaar op: 085 070 5200 op de volgende tijden:

  •  Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 22:00
  •  Zaterdag: 9:00 - 17:00
  •  Zondag: gesloten

Indien u een klacht heeft en er met onze klantenservice niet helemaal uit komt, kunt u een mail sturen naar support@winparts.nl of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Hierdoor schrijft u onze manager klantenservice aan. Wij nemen uw verzoek altijd serieus en willen dit graag voor u proberen op te lossen. 

Verzoeken via support worden verwerkt op maandag tot en met vrijdag. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Adresgegevens:

Winparts
Stadsweg 110
9793 PD Winneweer

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Terug naar Winparts-klantenservice

Winparts gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om jouw ervaring in onze webshop zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Dankzij cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag op en buiten onze website volgen. Hierdoor kunnen wij onze website gebruiksvriendelijker maken en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses. Door verder gebruik te maken van onze webshop gaan we ervan uit dat je hier mee akkoord gaat. Lees meer over onze cookies .
Sluiten X