Klantenservice



Klachten

Heeft u een klacht? Dat is erg vervelend. We zijn ervan overtuigd dat we een passende oplossing kunnen vinden.

Hoe kunnen we dit oplossen?

Een probleem oplossen lukt het snelst wanneer u contact op neemt met onze klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op het nummer: 085 070 5200 op de volgende tijden:

  •  Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17.30
  •  Zaterdag: 9:00 - 17:00
  •  Zondag: gesloten

Komt u er telefonisch toch niet helemaal uit? Stuur dan een mail naar [email protected], of stuur uw klacht per post naar onderstaand adres. Wij nemen uw verzoek altijd serieus en vinden altijd weer een oplossing. Verzoeken via de mail worden verwerkt op maandag tot en met vrijdag. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht altijd een inhoudelijke reactie.

Adresgegevens:
Winparts
Winschoterdiep 70
9723 AB Groningen

Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Terug naar Winparts-klantenservice

Ecommerce Europe Trustmark

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang 10% korting op je volgende bestelling!

Aanmelden