Klantenservice



Pakketje niet ontvangen

Is uw bestelling verzonden, had het pakket binnen moeten zijn, maar heeft u deze nog niet ontvangen? Dat is niet de bedoeling! Vertrouwt u erop dat we er alles aan doen om uw pakket zo snel mogelijk te bezorgen. Zelf kunt u het volgende stappenplan volgen:

Track & Trace:

U krijgt na het verzenden van uw pakket een extra mail met daarin de Track & Trace-gegevens. Met deze gegevens volgt u het pakket. Soms wil het voorkomen dat de indicatie is veranderd of dat de zending onverhoopt vertraagd is bij onze vervoerder. Uiteraard wordt uw pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd.

Bezorgadres:

Klopt het adres dat u heeft ingevuld? U controleert dit zowel in uw order als met de Track & Trace-gegevens. Is het adres onjuist? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan zorgen wij dat het pakket alsnog bij het juiste adres wordt bezorgd.

Niet-thuis-kaart:

Daarnaast kunt u ook nog even in uw brievenbus kijken. Wellicht heeft u de bezorger gemist. Onze vervoerders laten dan altijd een niet-thuis-kaart achter in uw brievenbus. Hiermee geeft u een nieuwe bezorgdatum door, of wordt gemeld waar u het pakket kunt ophalen.

Heeft u alle stappen doorlopen, maar nog geen pakket ontvangen? Neem dan contact met ons op. 

Terug naar Winparts-klantenservice