Klantenservice

Pakketje niet ontvangen

Is uw bestelling verzonden maar heeft u deze nog niet ontvangen? Dat is erg vervelend en lossen wij graag zo snel mogelijk voor u op. U kunt daarnaast ook het volgende stappenplan volgen:

Track & Trace:

U krijgt na het verzenden van uw pakket een extra mail met daarin de Track & Trace gegevens. Met deze gegevens kunt u het pakket volgen. Soms wil het voorkomen dat de indicatie is veranderd of dat de zending onverhoopt vertraagd is bij onze vervoerder. Uiteraard wordt uw pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd.

Bezorgadres:

Klopt het adres dat u heeft ingevuld? U kunt dit zowel in uw order als met de Track & Trace gegevens controleren. Is het adres onjuist? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij dat het pakket alsnog bij het juiste adres komt. 

Niet-thuis-kaart:

Daarnaast kunt u ook nog even in uw brievenbus kijken. Wellicht heeft u de bezorger gemist. Onze vervoerders laten dan altijd een niet-thuis-kaart achter in uw brievenbus. Hiermee kunt u een nieuwe bezorgdatum doorgeven of wordt aangegeven waar u het pakket kunt ophalen.

Heeft u alle stappen doorlopen, maar nog geen pakket ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wij lossen dit zo snel mogelijk voor u op.  U kunt dit doen door in te loggen op mijn Winparts en bij 'status/vragen' aan te geven dat u geen pakket heeft ontvangen. 

Terug naar Winparts-klantenservice

Winparts gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om jouw ervaring in onze webshop zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Dankzij cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag op en buiten onze website volgen. Hierdoor kunnen wij onze website gebruiksvriendelijker maken en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses. Door verder gebruik te maken van onze webshop gaan we ervan uit dat je hier mee akkoord gaat. Lees meer over onze cookies .
Sluiten X