Klantenservice

Incomplete levering

Heeft u een incomplete levering ontvangen? Of mist er een onderdeel bij uw product? Dat is natuurlijk erg vervelend!

Uiteraard willen wij dit graag zo snel mogelijk voor u oplossen. U kunt daarom het beste contact opnemen via de mail  zodat wij dit zo snel mogelijk voor u kunnen verwerken. Stuur een mail naar klantenservice@winparts.nl en geef daarbij aan wat u precies mist en om welk product het gaat. Daarbij ontvangen wij graag ook uw ordernummer zodat wij meteen aan de slag kunnen.

Terug naar Winparts-klantenservice

Winparts gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om jouw ervaring in onze webshop zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Dankzij cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag op en buiten onze website volgen. Hierdoor kunnen wij onze website gebruiksvriendelijker maken en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses. Door verder gebruik te maken van onze webshop gaan we ervan uit dat je hier mee akkoord gaat. Lees meer over onze cookies .
Sluiten X