Klantenservice



Levertijd van het product

De levertijd kan bij elk product anders zijn. Daarom zijn we graag zo duidelijk mogelijk. De levertijd vindt u per product onder het kopje 'levertijd' bij het desbetreffende artikel. Zodra u ‘in het artikel zit’, ziet u onder de afbeelding een balkje met de tekst 'meer weten'. Hier vindt u onder andere de indicatie van de levertijd. 

Bestelt u meerdere producten in één order? Prima. Als een product qua levertijd langer duurt dan het andere, dan geldt het product met de langste levertijd. Dit ziet u tijdens het bestellen ook in het winkelmandje terug: kijk bij 'U ontvangt uw bestelling op…'.

De levertijd van uw bestelling is ook te zien binnen Mijn Winparts. Hier volgt u ook het gehele traject vanaf bestellen tot afleveren. 

Heeft u meerdere producten besteld, die een snellere levertijd hebben dan de rest van uw producten? Ook dat is geen probleem. Neem dan contact op met onze klantenservice. Let op: in sommige gevallen worden hier extra kosten voor berekend. De klantenservice brengt u hiervan vóór het aanpassen van uw bestelling op de hoogte.

Terug naar Winparts-klantenservice

Ecommerce Europe Trustmark

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang 10% korting op je volgende bestelling!

Aanmelden