Klantenservice

Levertijd van het product

De levertijd kan bij elk product anders zijn. Daarom is het voor ons belangrijk om hierin zo duidelijk mogelijk te zijn. De levertijd kunt u per product vinden onder het kopje 'levertijd' bij het desbetreffende artikel. Zodra u in het artikel zit, ziet u onder de afbeelding een balkje met de tekst 'meer weten'. Hier vindt u onder andere de indicatie van de levertijd. 

Bestelt u meerdere producten in één order? Dit is uiteraard geen probleem. Als een product qua levertijd langer duurt dan de andere, dan wordt de levertijd die van het product met de langste levertijd. Dit kunt u tijdens het bestellen ook in het winkelmandje terug zien. Hier staat dan aangegeven 'u ontvangt uw bestelling op'.

Daarnaast is de levertijd van uw bestelling ook te zien onder mijn Winparts. Hier kunt u tevens het gehele traject vanaf bestellen tot afleveren volgen. 

Heeft u meerdere producten bestelt die een snellere levertijd hebben dan de rest van uw producten? Ook dat is geen probleem. Neem dan contact op met onze klantenservice. Let op, in sommige gevallen worden hier extra kosten voor berekend. De klantenservice brengt u voor het aanpassen van uw bestelling, hiervan op de hoogte.

Terug naar Winparts-klantenservice

Winparts gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om jouw ervaring in onze webshop zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Dankzij cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag op en buiten onze website volgen. Hierdoor kunnen wij onze website gebruiksvriendelijker maken en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses. Door verder gebruik te maken van onze webshop gaan we ervan uit dat je hier mee akkoord gaat. Lees meer over onze cookies .
Sluiten X