Klantenservice
Bestelling wijzigen of annuleren
Als u een bestelling wenst te wijzigen of te annuleren, helpen wij u natuurlijk graag verder. Alleen als een
pakbon al is verwerkt of uw bestelling al in ons sorteerproces ligt, kunnen wij
dit helaas niet meer aanpassen.
- Bestelling
in behandeling maar nog geen pakbon? Neem gerust contact met ons op. Wij passen
de order graag voor u aan!
- Bestelling
in behandeling en er is een pakbon? Helaas is het dan niet altijd mogelijk om
dit nog aan te passen. U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor de
mogelijkheden.
- Ligt uw
order klaar voor verzending? Dan ligt uw pakket al in ons sorteerproces. Deze
kunnen wij dan helaas niet meer voor u aanpassen.
- Order verzonden en u heeft een Track & Trace-code ontvangen? Ook dan
is aanpassen of annuleren helaas niet meer mogelijk.
Als aanpassen of annuleren niet meer mogelijk is, heeft u de keuze om het pakket te weigeren of na
ontvangst aan te melden voor retour. Als u het pakket weigert aan de deur, geef
dan wel even vooraf de reden door aan onze klantenservice. Zo kunnen wij zo
snel mogelijk alles voor u verwerken nadat wij het pakket retour hebben
ontvangen.
Terug naar Winparts-klantenservice