Klantenservice

Bestelling wijzigen of annuleren

Indien u een bestelling wenst te wijzigen of te annuleren, helpen wij u graag verder.  Echter, is het wijzigen of annuleren in sommige gevallen niet meer mogelijk. Zodra een pakbon al is verwerkt of uw bestelling al in ons sorteerproces ligt, kunnen wij dit helaas niet meer aanpassen. 

  • Bestelling in behandeling maar nog geen pakbon? Neem dan gerust contact met ons op. Wij passen de order dan graag voor u aan!
  • Bestelling in behandeling en er is een pakbon? Helaas is het dan niet altijd mogelijk om dit nog aan te passen. U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor de mogelijkheden.
  • Ligt uw order klaar voor verzending? Dan ligt uw pakket al in ons sorteerproces. Deze kunnen wij dan helaas niet meer voor u aanpassen. 
  • Order verzonden en u heeft een Track & Trace ontvangen? Ook dan is aanpassen of annuleren helaas niet meer mogelijk. 

Indien aanpassen of annuleren niet meer mogelijk is, heeft u de keuze om het pakket te weigeren of na ontvangst aan te melden voor retour. Indien u het pakket weigert aan de deur, geef dan wel even vooraf de reden door aan onze klantenservice. Zo kunnen wij nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, zo snel mogelijk alles voor u verwerken.  

Winparts gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om jouw ervaring in onze webshop zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Dankzij cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag op en buiten onze website volgen. Hierdoor kunnen wij onze website gebruiksvriendelijker maken en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses. Door verder gebruik te maken van onze webshop gaan we ervan uit dat je hier mee akkoord gaat. Lees meer over onze cookies .
Sluiten X