Klantenservice



Bestelling wijzigen of annuleren

Als u een bestelling wenst te wijzigen of te annuleren, helpen wij u natuurlijk graag verder. Alleen als een pakbon al is verwerkt of uw bestelling al in ons sorteerproces ligt, kunnen wij dit helaas niet meer aanpassen. 

  • Bestelling in behandeling maar nog geen pakbon? Neem gerust contact met ons op. Wij passen de order graag voor u aan!
  • Bestelling in behandeling en er is een pakbon? Helaas is het dan niet altijd mogelijk om dit nog aan te passen. U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor de mogelijkheden.
  • Ligt uw order klaar voor verzending? Dan ligt uw pakket al in ons sorteerproces. Deze kunnen wij dan helaas niet meer voor u aanpassen. 
  • Order verzonden en u heeft een Track & Trace-code ontvangen? Ook dan is aanpassen of annuleren helaas niet meer mogelijk.

Als aanpassen of annuleren niet meer mogelijk is, heeft u de keuze om het pakket te weigeren of na ontvangst aan te melden voor retour. Als u het pakket weigert aan de deur, geef dan wel even vooraf de reden door aan onze klantenservice. Zo kunnen wij zo snel mogelijk alles voor u verwerken nadat wij het pakket retour hebben ontvangen.  

Terug naar Winparts-klantenservice