Klantenservice



Bestelling plaatsen

Bestellen bij Winparts is eenvoudig. Hieronder leest u het stappenplan:

Stap 1: Kies een productgroep en selecteer de artikelen die u wenst te bestellen
Stap 2: Tik vervolgens op 'voeg toe' of 'direct kopen' bij uw artikel.
Stap 3: Om verder te gaan met bestellen, gaat u naar de winkelwagen. Tik hierbij vervolgens op bestellen.
Stap 4
: Controleer of de aantallen kloppen en of de juiste producten in de winkelmand staan.
Stap 5: Bent u een nieuwe klant? Dan vult u uw gegevens in. Bent u een bestaande klant? Dan logt u in met uw e-mail en wachtwoord. Uw gegevens blijven strikt vertrouwelijk!
Stap 6: Ga vervolgens verder met ‘afronden’. Kies de gewenste betaalmogelijkheid en vul een afleveradres in. Klaar is Kees! 

U kunt er ook voor kiezen om uw pakket af te halen bij één van de 2000 afhaallocaties van PostNL. 

Tip: Bestelt u voertuig-specifieke artikelen? Vul dan uw kenteken of automodel in op de website. Winparts selecteert dan automatisch de juiste en voor u passende artikelen. Tip: let bij het invoeren wel goed op het juiste bouwjaar van uw auto. 

Na afronding van de bestelling en betaling krijgt u van ons een orderbevestiging via de mail. Voor de status van uw order, het bekijken van facturen en voor vragen kunt u ook altijd terecht op Mijn Winparts. Zodra uw bestelling verzonden wordt, krijgt u van ons de Track & Trace-code via de mail. Met deze gegevens volgt u het pakket. 

Terug naar Winparts-klantenservice

Ecommerce Europe Trustmark

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang 10% korting op je volgende bestelling!

Aanmelden